Filosofie

Eerlijk duurt het langst

Informatie is van levensbelang, om te profileren en om een continue relatie met de doelgroep op te bouwen. Daarvoor moet informatie niet alleen dienstbaar zijn aan de organisatie, maar ook afgestemd op de ontvanger. Schriftelijke informatie kan pas effectief zijn als deze door de lezer worden ervaren als belangrijk, bruikbaar, betrouwbaar, boeiend en begrijpelijk.

Vertrouwen winnen

Mijn opdrachtgevers willen vertrouwen winnen bij hun doelgroep. Ze weten dat ook de uitvoering van zo’n opdracht gepaard gaat met wederzijds vertrouwen om plezier en succes voor beide partijen te bereiken.

Concreet en deskundig

Daarom wil ik aanspreekbaar zijn voor klanten en andere belanghebbenden als een integere en vakkundige professional. Bij mij als zzp’er kan dat ook heel goed: er is geen interne overdracht en u weet precies met wie u zaken doet. Zo lever ik concrete en deskundige oplossingen voor uw communicatievraagstuk.

Graag vertel ik u meer.

Geef een reactie

– voor geloofwaardig communiceren