Sterke punten van het boek

De sterke punten van dit boek:

  • permanente afwisseling tussen praktijk en theorie
  • alle factoren die (bewust of onbewust) het succes van een blad bepalen, komen aan bod
  • relevante genres worden zorgvuldig en concreet omschreven
  • het onvermijdelijke thema “openheid” wordt nu eens echt uitgediept
  • beginnende bladenmakers en studenten zeggen dat ze goed op weg worden geholpen
  • ervaren makers van bedrijfsbladen melden dat ze nieuwe indrukken opdoen
  • tijdens het doorbladeren vindt u steeds interessante passages en er is een uitvoerig register.

Uitgeverij Coutinho geeft bij het boek ondersteuning op internet. Zie ook deze pagina bij Coutinho. Het feit dat de uitgeverij in januari 2011 een nieuwe oplage uitbracht, kan gezien worden als bewijs van kwaliteit, met als verklaring de bovenstaande punten.

 

Om de kwaliteit van het boek specifieker te beoordelen kunt u het volgende doen:

 

Het boek is overal te koop en gemakkelijk te bestellen.

het beste boek over bedrijfsjournalistiek